Anadolu Gazeteciler ve Spor Yazarları Derneği Genel Başkan Yardımcısı ve Adana Şube Başkanı Mustafa Boz, yeni yılın, ülke ve tüm insanlık için hayallerin ve umutların gerçeğe dönüştüğü, barış, esenlik, huzur, mutluluk ve başarı dolu bir yıl olmasını temenni ettiğini bildirdi
AGSD Adana Şube Başkanı Boz, 2025 yılı yayınladığı mesajında şunları belirtti. “Sevinçleri, acıları ve üzüntüleri ile bir yılı daha geride bıraktık. 2025 yılına merhaba diyerek; Ümitlerin taze ve canlı olduğu, milletçe birlik ve beraberlik içerisinde daha güçlü bir ülke olarak yeni bir yıla girmenin mutluğunu yaşıyoruz.
Sağlık, mutluluk, sevgi, huzur, barış ve başarı dolu bir yıl dileklerimle,
2025 yılının umutlarla dolu bir yıl olmasını yürekten temenni ederim.


Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Sporun birleştirici gücü…
Sarıçam’da Unutulmaz Gece
Masterlar Yüzme Şampiyonası’nda Madalya Kazanan Akademisyenlerden Rektör Beriş’e Ziyaret