Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Umut Polat, takım olarak ligde ikinci yarı öncesi işi çok sıkı tuttuklarını söyledi. Lige verilen arayı en iyi şekilde değerlendireceklerini anlatan Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Umut Polat, “Eksiklerimizi gidereceğiz” dedi.
Her zaman yanlarında olan taraftarlarına teşekkür eden Başkan Yardımcısı Umut Polat, “Büyük bir heyecan içerisinde ligin ikinci yarısını bekliyoruz. Alacağımız başarılı sonuçlarla taraftarlarımızın yüzünü güldürmeyi amaçlıyoruz. Başkanımız Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu, teknik kadro, futbolcular ve taraftarlarımızla omuz omuza verdik. Lig sonunda başarıya ulaşacağız” şeklinde konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya