Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Tuygun Eren, ligin son maçında 3 Mayıs Cumartesi günü saat 15.00’de Ali Hoşfikirer Stadı’nda oynayacakları İnegölspor maçına herkesi davet etti.

Sezon başından bu yana başarılı olabilmek adına büyük bir mücadele verdiklerini dile getiren Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Tuygun Eren, “Taraftarlarımızın desteği ile İnegölspor maçını da kazanmayı amaçlıyoruz” dedi.

Halkın takımı olarak, halkın belediye başkanları, milletvekilleri ve tüm Adanalıları yanlarında görmeyi amaçladıklarını anlatan Başkan Yardımcısı Tuygun Eren, “Her daim yanımızda olan taraftarlarımıza canı gönülden teşekkür ediyorum” diye konuştu.


“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”