
Türkiye Kadınlar Basketbol 1. Ligi’nde sezonu şampiyon olarak tamamlayan Tarsus Belediyesi Kadın Basketbol Takımı, önümüzdeki sezon Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde mücadele etmeye hak kazandı. Türkiye Kadınlar Basketbol 1. Ligi’nde mücadele eden Tarsus Belediyesi Kadın Basketbol Takımı, şampiyonluk maçında İzmit Belediyespor’u 65- 49 yenerek, şampiyonluğa ulaştı. Tarsus Belediye Başkanı Haluk Bozdoğan, her zaman destekte olduğunu belirterek “Tarsus Belediyesi Kadın Basketbol Takımımızı kutluyorum. Her zaman galibiyetlerle geleceklerini biliyorum ve bu anlamda tüm kalbimle onların yanındayım” dedi.


Muş BESK’i farklı geçip ligde kaldı
Büyükşehir’e milli onur
BETA ENERJİ Adana Engelliler evinde kaybetti 61-53
Büyükşehir, sporda altyapıya verdiği önemin meyvelerini almayı sürdürüyor
ÇÜSK evinde kazandı:88-74
Adana Büyükşehir Kızlar’da Fenerbahçe’yi mağlup etti: 75-62
Beta Enerji Adana Engellilerden Lige İyi Başlangıç