Çoğunluğu Adanalı gençlerin oluşturduğu Tarsus Amerikan Koleji spor kulübü Basketbol takımı yeni sezon öncesinde antrenmanlara başladı. Kulübün basketbolcuları yeni sezona kuvvet-top çalışması ile start verdiler.
Genel Menajer Ayhan Arısoy, Antrenörler Çağrı Yeşildağ, Fırat Bozkurt, Alperen Karabulut ile çalışmalara başlayan TAC Basketbolcuları günde çift antrenman yaparak lige hazırlanıyorlar.
Kulüp Başkanı İsmail Aytekin, amaçlarının Türk Basketbol ve Türk gençliğine hizmet olduğuna dikkat çekerken, “Asıl hedefimiz Milli takımlara oyuncu yetiştirmek. Ekip halinde bunun mücadelesini veriyoruz. Oyuncularımız ve teknik heyetimiz ise çok istekliler. Bu da bizi hayli heyecanlandırıyor. “ dedi.
Genel Menajer Ayhan Arısoy ise hedeflerinin Türk gençliğine hizmet olduğunun altını çizdi.



Muş BESK’i farklı geçip ligde kaldı
Büyükşehir’e milli onur
BETA ENERJİ Adana Engelliler evinde kaybetti 61-53
Büyükşehir, sporda altyapıya verdiği önemin meyvelerini almayı sürdürüyor
ÇÜSK evinde kazandı:88-74
Adana Büyükşehir Kızlar’da Fenerbahçe’yi mağlup etti: 75-62
Beta Enerji Adana Engellilerden Lige İyi Başlangıç