Spor Toto Süper Lig’in 5.haftasında oynanan Hatayspor-Adana Demirspor maçında Mavi-Lacivertli taraftarlar fark yarattı.
Adana Demirsporlu taraftarların deplasmanda tribününü tıklım tıklım doldurdu. Toplam 8 bin 300 kişi Yeni Hatay Stadı’na gelirken, 1 bin 600’ünü Adana Demirsporlular oluşturdu.
Mavi-Lacivertli taraftarlar deplasman tribününde müthiş bir atmosfer yaratırken, verdikleri destekle takımlarına ne kadar bağlı olduklarını kanıtladı.



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0