Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Sergen Şimşir, takım olarak her şeyleri ile Pazar günü saat 14.00’de deplasmanda oynayacakları Sarıyer maçını düşündüklerini söyledi.
Sarıyer ile ligde önemli bir maç oynayacaklarını ifade eden Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Sergen Şimşir, “Kazanmaktan başka bir şey düşünmüyoruz. Takımımıza inanıyor ve güveniyoruz” diye konuştu.
Sarıyer deplasmanında taraftarlarının yanlarında olacağına dikkat çeken Başkan Yardımcısı Sergen Şimşir, “Hem Tarsus’ta hem de deplasmanda yanımızda olan taraftarlarımız takımımızın gücüne güç katıyor. Taraftarlarımızın desteği ile deplasmandan 3 puan ile dönmeyi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya