Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Sergen Şimşir, Karaköprü Belediye deplasmanında alınan 2-0’lik galibiyetten dolayı takımını kutladı.

Karaköprü Belediye önünde ortaya konulan futbol ve galibiyetin kendilerini memnun ettiğini belirten Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Sergen Şimşir, “Her zaman yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ederim” dedi.

Başkan Yardımcısı Sergen Şimşir, takım olarak Çarşamba günü saat 14.00’de Tarsus Şehir Stadı’nda oynayacakları 1461 Trabzon maçını düşündüklerini ifade ederek, “Bu karşılaşmayı da kazanarak ligdeki çıkışımızı sürdürmek istiyoruz” diye konuştu.


Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Sporun birleştirici gücü…
Sarıçam’da Unutulmaz Gece
Masterlar Yüzme Şampiyonası’nda Madalya Kazanan Akademisyenlerden Rektör Beriş’e Ziyaret