Adana futbolunun önemli isimlerinden olan Reşat Yılmaz, bilindiği üzere Adana Demirspor U 19 takımının başına getirildi. Reşat Yılmaz, yaptığı açıklamada Başkan Murat Sancak’a teşekkür etti.
Teknik Direktör Reşat Yılmaz, sosyal medyasından yaptığı açıklamada,”Türkiye’nin köklü kulübü, Adana’nın önemli markası, Adana Demirspor Kulübü U19 takımında teknik direktör olarak bir süre önce göreve başladım. Bana bu görevi layık gören Başkanımız Murat Sancak’a çok teşekkür ederim. Güvenine layık olmaya çalışacağım.” dedi.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0