Adana 01 Futbol Kulübü Teknik Direktörü Ömer Faruk Mahir, İnegöl deplasmanında yaşanan tüm eksiklere rağmen alınan değerli puanın takım için büyük moral olduğunu söyledi. Mahir, “İlk 11’imizin 8 oyuncusundan yoksun, ayrıca iki futbolcumuzun kart cezalısı olduğu bir kadroyla deplasmana gittik. Buna rağmen rakibin 7 haftadır süregelen yenilmezlik serisini sonlandırarak sahadan puanla dönmek bizim için önemli bir başarı oldu” dedi.
Takımın karakter koyarak mücadele ettiğini vurgulayan Mahir, bu hafta Cuma günü oynanacak Erbaaspor maçına galibiyet hedefiyle hazırlandıklarını belirtti. “Cuma günü için gerekli çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor. Eksiklerimize rağmen ortaya koyduğumuz direnç, oyuncularımızın ne kadar istekli ve hazır olduğunu gösteriyor. Rakibimizi detaylı analiz ettik ve sahada ne yapacağımızı bilen bir oyun planıyla çıkacağız” diye konuştu.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”