TFF 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Adana 01 FK, Teknik Direktör Ömer Faruk Mahir ile karşılıklı anlaşma sağlayarak yolların ayrıldığını duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamada, görev süresi boyunca takıma verdiği emek ve katkılar dolayısıyla Mahir’e teşekkür edildi. Yönetim, sezon boyunca ortaya koyduğu çalışma ve mücadele için genç teknik adama şükranlarını iletti.
Adana 01 FK açıklamasında ayrıca, Ömer Faruk Mahir’e kariyerinin devamında başarı dileklerinde bulunularak ayrılığın karşılıklı anlayış çerçevesinde gerçekleştiği vurgulandı. Kulüp, gelişmeyi kamuoyuna saygıyla duyurdu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya