Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, Ali Hoşfikirer Stadı’nda oynadıkları İskenderun maçında takımlarını yalnız bırakmayan herkese teşekkür etti.
İskenderun maçında ortaya konulan futbol ve galibiyetin kendilerini memnun ettiğini belirten Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, “Teknik kadro ile oyuncularımızı kutluyorum” dedi.
Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, Cumartesi günü deplasmanda oynayacakları Altınordu maçına galibiyet parolası ile hazırlanacaklarını ifade ederek, “Bizim için önemli olan lig sonunda gülmek. Yolun sonu birinci lig. Başaracağız” diye konuştu.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”