2.Futbol Ligi Beyaz Grupta mücadele eden Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, hakem hatalarının ligin ilk yarısının son maçında da devam ettiğini söyledi.
Hakemin İnegölspor lehine çok komik bir penaltı verdiğini dile getiren Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, “İnegöl deplasmanında çok önemli iki puanımız çalındı” dedi.
Takım olarak ligin ikinci yarısı öncesi işi çok sıkı tutacaklarını anlatan Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, “Lige verilen arayı en iyi şekilde değerlendireceğiz. Eksiklerimizi gidereceğiz. İkinci yarıda alacağımız başarılı sonuçlarla başarıya ulaşacağımıza inanıyoruz” diye konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya