Bulut Yeşil Adana 01 Futbol Kulübü’nün Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eren, ligde ikinci yarıya en iyi şekilde hazırlandıklarını söyledi.
Teknik Direktör Ali Asım Balkaya’nın önderliğinde çalışmaların dur-durak bilmeden devam ettiğine dikkat çeken Sarı-Siyahlı ekibin Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eren, “Ligde ikinci yarı öncesi önemli isimleri takımımıza kazandırdık. Gücümüze güç kattık” diye konuştu.
Halkın takımı olarak mücadelelerinin devam ettiğini anlatan Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Eren, “Başkanımız Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu Üyeleri, teknik kadro, futbolcularımız ve taraftarlarımızla şampiyonluk için tek yürek olduk. Lig sonunda başarıya ulaşacağımıza inanıyoruz” şeklinde konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya