Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, zorlu Trabzonspor maçı öncesinde Belediye Başkanlarını ziyaret ederek birlik mesajı verdi.
AKİF KEMAL AKAY TEŞEKKÜR ETTİ
Başkan Sancak’ın ikinci durağı Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay oldu. Başkan Akay, “Süper Lig’de Adana’mızı temsil eden Adana Demirspor’umuzun Başkanı Murat Sancak ve Basın Sözcüsü Savaş Çokduygulu’yu belediyemizde ağırladık. Başarılar diliyorum.”dedi.
Başkan sancak, teşekkür ederken Adana Demirspor’un yeni sezon formasından hediye etti.
FATİH MEHMET KOCAİSPİR MAKAMINDA AĞIRLADI
Günün sonunda Başkan Murat Sancak, son ziyaretini Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir’e gerçekleştirdi. Başkan Kocaispir, “Zorlu lig maratonunda Mavi Şimşekler’e başarılar diliyor, ziyaretleri için değerli konuklarıma teşekkür ediyorum.” Dedi.
Başkan sancak, bu süreçte olduğu gibi Başkan Kocaispir’e forma hediye etti.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0