Corendon Alanyaspor galibiyetinin en mutlusu hiç kuşku yok ki Başkan Murat Sancak oldu. Maçın ardından sahaya inen Başkan Murat Sancak, ilk olarak bazı taraftarlar tarafından ıslıklanan Onyekuru’yu taraftara götürdü. Bir başka değişle artık bu durumun yaşanmamasını istedi. Devamında ise taraftarların Başkan Sancak’tan isteği oldu.
Taraftarların üçlü isteğini kırmayan Başkan Murat Sancak, tribünlere üçlü çektirdi. Teknik heyetiyle, futbolcularıyla bir araya gelen Başkan, taraftarların fotoğraf çektirme isteğini kırmayıp onlara da galibiyet pozunu verdi. Başkan, güzel ve anlamlı bir galibiyet aldıklarının altını çizerken oyuncularını ayrıca tebrik etti. (5 Ocak)



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü