Sezon ortasında görevinden istifa eden Murat Sancak, Adana Demirspor başkanlığına geri döndüğünü açıkladı.
Adana Demirspor’da sezon ortasında görevi bırakan Murat Sancak, başkanlığa geri döndü.
Yönetim listesini paylaşan Sancak; “Yeni yönetim kurulumuz hayırlı uğurlu olsun, mücadeleye devam, hep birlikte oyunları bozacağız, hevesler kursaklarda kalacak.” ifadelerini kullandı.
Murat Sancak’ın yönetim kurulu şu şekilde




“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6