Adana Demirspor’un Teknik Direktörü Vincenzo Montella, 1-0 galip geldikleri Ümraniyespor maçının ardından, Balotelli ile yaşadıkları tartışmaya değinerek, “Kendisinden olan beklentilerimiz daha büyük. Orada adrenalin başka şeyler de söyletiyor ama benim için orada bitmiştir olay” dedi.
Spor Toto Süper Lig’in 4.haftasında evinde Ümraniyespor’u ağırlayan mavi-lacivertli ekip müsabakadan 1-0 galip ayrıldı. Maç sonu basın toplantısında konuşan Adana Demirspor’un Teknik Direktörü Vincenzo Montella, “Bu galibiyet için çok mutlu olduğumu söylemeliyim. Büyük takımlar böyle maçları da kazanmalı. Zor bir maç olacağını, iyi pas yapan, kompakt bir takıma karşı oynayacağımızı biliyorduk. Aslında çok iyi başladığımız bir oyundu. Sonrasında biraz kendimizi geri çektik ama birliktelik çok önemliydi. Çocuklarımızı tebrik etmek istiyorum” diye konuştu.
Balotelli ile maç sonu tartışmaları hakkında konuşan Montella, “Kendisinden olan beklentilerimiz daha büyük. Orada adrenalin başka şeyler de söyletiyor ama benim için orada bitmiştir olay” ifadelerini kullandı.

AW699498
METROPOL


başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0