Deplasmanda 2-0 kaybedilen GZT Giresunspor maçı sonrası konuşan Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, “İstediğimiz performansı sergileyemedik. Kendi performansımızdan uzak bir çizgi çizdik.” dedi.
Müsabaka sonrası konuşan Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, “İstediğimiz performansı sergileyemedik. Son maça bakıldığında bugün daha iyiydi. Ama baktığınızda kendi performansımızdan uzak bir çizgi çizdik. Bu daha çok içimi yakıyor. Şunu da örtmüyor; bu 3 maç öncesine kadar bir Adana Demirspor vardı, müthiş performans sergiledi. İlk maçta da Giresunspor’un performansını beğenmiştim, çünkü düzenli şekilde defans yapabilen bir takım. Bugün de aynısını sergilediler. Maçın sonucu da biliyorsunuz” ifadelerinde bulundu.

DHA..


“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6