Adana Demirspor kazanacağı maçta Hatayspor ile 1-1 kalmıştı. Bu sonucu hakem Burak Şeker belirledi. Dolayısıyla hakem sonucu etkilemeseydi Mavi-Lacivertliler 3 puan alıp Adana’ya dönecekti. Maçın ardından ise Başkanvekili Metin Korkmaz, oyunculara mesajını gönderdi.
Başkanvekili Metin Korkmaz mesajında, ”Her şeye rağmen kazanmamız gereken bir maçtı. Yine de, önümüzdeki hafta telafi etmek suretiyle tebrik ediyorum çocuklar.” ifadesine yer verdi. Dolayısıyla oyunculara moral veren Korkmaz, Trabzon maçı öncesinde Adana’ya gelerek takımla da ayrıca konuşacak.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0