Adana Demirspor başkanlığını devreden kulübün sahibi Murat Sancak, Adana Demirspor’a talipler olduğunu ve devre arasında devredebileceğini açıkladı.
Murat Sancak sosyal medya hesabından yayınladığı mesajda;
“Ben takımı devredeceğim ama mühim olan Adana Demirspor. Tek isteğim takıma sahip çıkın. Arap yarımadasından takımı almak isteyen kişiler var ve Kıbrıslı bir işadamı aracı oluyor. Görüşüyoruz. Bitmeden bir şey demek istemiyorum. Taraftarlardan tek isteğim takıma devre arasına kadar sahip çıksınlar. Ben takımı devredeceğim ama mühim olan Adana Demirspor. Tek isteğim takıma sahip çıkın. Benim hakkım herkese helaldir.”
ifadelerine yer verdi.



“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6