Bu şehrin kalbi olan ADANASPOR ve ADANA DEMİRSPOR yok olma sürecine sürüklenirken; şehrin mülkî amirleri, milletvekilleri, belediye başkanları ve sivil toplum örgütleri ne yazık ki sessiz kalıyor.
Soruyorum size;
Bu şehrin idarecileri siz değil misiniz?
ADANA’nın ruhu, sevdası, onuru yok olurken nasıl bu kadar duyarsız kalabiliyorsunuz?
ADANA sadece takımlarına değil, şehrin geleceğine de sahip çıkmak zorunda. Çünkü bu sessizlik; ekonomik, sosyal ve kültürel olarak ADANA’yı yok oluşa götürüyor.

Artık susma hakkınız yok!
Bu şehir, ADANASPOR’un turuncusu ve DEMİRSPOR’un mavisiyle ayakta kalıyor.
Sizden beklenen; kavga etmek değil, bu iki çınara sahip çıkmak, geleceğe nefes olmaktır.
ADANA’nın sahipsiz olmadığını, bu şehrin hala onuru olduğunu gösterin.
Yoksa tarih sizi bu sessizliğinizle yazacak.



Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Bu gecenin adı; Vefa ve gurur!
Sarıçam’da Unutulmaz Gece