Adana Demirspor, 2023-2024 sezonu hazırlıklarını sürdürdüğü Düzce’den ayrıldı.
Mavi-lacivertliler, Kaynaşlı ilçesindeki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri’nde 12 gün süren kampta top kapma, pas, pres, koordinasyon, kondisyon ve dayanıklılık çalışmaları gerçekleştirdi. Hollandalı teknik adam Patrick Kluivert yönetimindeki idmanlarda taktik ağırlıklı çalışmalar ile hazırlık maçları da yapıldı.

Adana Demirspor, bu çerçevede İran ekibi Traktör’ü 3-0, Moldova temsilcisi Sucleia’yı ise 5-0 mağlup etti. Kentten ayrılan Adana Demirspor, 2 günlük aranın ardından Bolu’nun Gerede ilçesinde yeni sezon hazırlıklarına devam edeceği öğrenildi.



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü