Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ergül Halisçeli’ke İnegöl Fenerbahçeliler Derneğinden Nezaket Ziyareti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ergül Halisçelik, “İnegöl Fenerbahçeliler Derneğini temsilen ziyaretimize gelen Dernek Yönetim Kurulu Üyeleri, İnegöl’ün Eski Belediye Başkanları Refik Tabakoğlu ve Cemal Arık, Dernek İkinci Başkanı Kamil Çetin ile Genel Sekreter Ertan Başdere’yi kurumumuzda ağırlamaktan büyük bir memnuniyet duyduk.”

Fenerbahçelilerle bir araya gelmek, sohbetimize hem renk hem de keyif kattı.
Nazik ziyaretleri ve samimi sohbetleri için kendilerine teşekkür ediyoruz.


Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Bu gecenin adı; Vefa ve gurur!
Sarıçam’da Unutulmaz Gece