Adana Demirspor Kulübü Başkanı Murat Sancak, göbek fıtığı ameliyatı geçirdiğini, sağlık durumunun iyi olduğunu bildirdi.
Sancak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Evet arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar. Sağlıkla ilgili dün göbek fıtığı ameliyatı oldum, gayet iyiyim. Arayan, geçmiş olsun dileklerini ileten herkese sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. Allah razı olsun herkesten. Herkese sağlık huzur ve mutluluk dilerim” ifadelerini kullandı.



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0