Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Ferit İşkar, 6 Nisan Pazar günü saat 15.00’de Ali Hoşfikirer Stadı’nda oynayacakları İskenderun karşılaşmasına herkesi davet etti.

Ali Hoşfikirer Stadı’nın lig oynanacak kriterlere gelmesi ile birlikte Adana’da ilk maçlarına çıkacaklarını dile getiren Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Ferit İşkar, “Bu heyecanımıza herkesin ortak olmasını bekliyoruz. Halkın takımı olarak, halkın belediye başkanları, milletvekilleri ile tüm Adanalıları yanımızda görmek istiyoruz” diye konuştu.

Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Ferit İşkar, taraftarlarının desteği ile Adana’da oynayacakları ilk maçlarını kazanmayı hedeflediklerini ifade ederek, “Başkanımız Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu, teknik kadro, futbolcularımız ve taraftarlarımızla başarıya kenetlendik” şeklinde konuştu.


Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya