Medipol Başakşehir, ligin 30.haftasında deplasmanda Adana Demirspor’a 2-1 mağlup oldu. Maç sonu basın toplantısında konuşan Medipol Başakşehir’in Teknik Sorumlusu Erdinç Sözer, “Adana Demirspor’u tebrik ediyorum. İlk devreyi çok güzel oynadılar. Biz ilk devre çok zayıf oynadık. İstediğimiz oyunu oynayamadık. İkinci devre farklı bir Başakşehir ortaya çıktı. Daha istekli oynadık. İlk 5-6 dakikada golü bulup beraberliği yakaladık. İkinci golü bulmak için çaba gösterdik. Orta sahada bir top kaybederek kontra atakla gol yedik. 90 dakikaya bakarsanız iki devrede de Adana Demirspor daha istekli oynadı. Tebrik etmek lazım” diye konuştu.



“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6