Önceki gün oynanan Portekiz-İsviçre maçında tribünde Türkiye ve Adana Demirspor bayrakları asıldı. Bu durum TRT 1 ekranlarından yansıdı. Tüm Adana Demirsporlu taraftarlar bu durumu beğeniyle karşıladı.
Taraftarlar ise yaptıkları paylaşımda, “Portekiz-İsviçre maçında Türk Bayrağımızı ve Adana Demirspor’umuzun bayraklarını asarak bizleri mutlu eden Mert Can Ureten kardeşimize teşekkürler ediyoruz.” dediler.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0