Süper ligin 2024-25 sezonu geride kaldı. Ligden ilk düşen ekip olan Mavi-Lacivertlilerde yeni sezon öncesinde herhangi bir hareketlilik görünmüyor.
Geçtiğimiz sezona dair çıkan istatistikler arasında en fazla ceza alan kulüp sıralaması yayımlandı. Adana Demirspor ilk 10 içerisinde yer aldı ve 6.360.500 TL., ile 6. Sıraya yerleşti. Olumsuzluklarla boğuşan ve ligi de aynı şekilde küme düşme üzüntüsüyle tamamlayan Mavi-Lacivertliler ceza konusunda da sevenlerini üzdü.
Ceza sıralamasında zirveyi Galatasaray 22.608.750 TL ile bırakmadı. 21.361.500 TL ile Fenerbahçe ikinciliği alırken, Beşiktaş 19.361.500 TL., ile üçüncü oldu. Trabzonspor 13.714.750 TL. ile 4. Oldu. Daha sonraki sıralamayı ise Kayserispor, Adana Demirspor, Göztepe, Konya, Gaziantep ve Ç.Rizespor takımları paylaştı

5 Ocak


“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6