Adana Demirspor, Trendyol Süper Lig’in 5. haftasında oynanacak Antalyaspor maçının hazırlıklarına başladı.
Süper Lig’in 4. haftasında dün sahasında Galatasaray’a 5-1 mağlup olan mavi- lacivertliler, bugün Antalyaspor maçının antrenmanına başladı. Kulüp tesislerinde Teknik Direktör Michael Valkanis yönetiminde yapılan antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde ise rejenerasyon çalışması yapıldı. Mavi-lacivertli ekipten yapılan açıklamada, “Mavi Şimşeklerimiz, günü rejenerasyon antrenmanıyla tamamladı” denildi.



“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6