Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkanvekili Bülent Çakmak, Afyonspor Kulübü karşılaşmasını 10-0 gibi farklı skorla geçen takımını tebrik etti.
Afyonspor Kulübü müsabakasında takımlarına tam destek veren taraftarlarına teşekkür eden Sarı-Siyahlı ekibin Başkanvekili Bülent Çakmak, “Takım olarak böyle bir galibiyete ihtiyacımız vardı. Kazandığımız için çok mutluyuz” diye konuştu.
Ligin ilk yarısının son maçında Pazar günü deplasmanda İnegölspor ile karşılaşacaklarını ifade eden Başkanvekili Bülent Çakmak, “Bu maçı da kayıpsız geçeceğimize inanıyoruz. Adım adım birinci lige ilerliyoruz. Yolun sonu şampiyonluk” şeklinde konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya