Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkanvekili Bora Dağlıoğlu, Cumartesi günü deplasmanda oynayacakları Altınordu maçından galibiyet hedeflediklerini söyledi.
Geride bıraktığımız hafta Ali Hoşfikirer Stadı’nda oynadıkları İskenderun maçını asla ama asla unutmayacaklarını ifade eden Sarı-Siyahlı ekibin Başkanvekili Bora Dağlıoğlu, “Bu heyecanımıza ortak olan herkese yürekten teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Takım olarak Cumartesi günü deplasmanda karşılaşacakları Altınordu müsabakasını düşündüklerini ifade eden Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkanvekili Bora Dağlıoğlu, “Adım adım birinci lige ilerliyoruz. Yolun sonu şampiyonluk” şeklinde konuştu.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”