Bilindiği üzere Sinop Çerçiler Şehit Recep Geçer Ortaokulu’ndan öğretmen ve öğrenciler Başkan Murat Sancak’ın daveti üzerine Adana’ya gelmişlerdi. Burada teknik heyet ve futbolcularla tanıştılar. Sonucunda ise Karagümrük karşılaşmasını izlediler.
Kulüpten yapılan açıklamada, “Başkanımız Sayın Murat Sancak’ın daveti üzerine Sinop Çerçiler Şehit Recep Geçer Ortaokulu’ndan Fatih Karagümrük maçımızı izlemek üzere gelen misafirlerimiz Başkanımıza karşılaşma öncesi plaket takdim etti.” İfadelerine yer verdiler.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0