2.Futbol Ligi Beyaz Grupta mücadele eden Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Asbaşkanı Aykut Adıyaman, Pazar günü saat 14.00’de deplasmanda oynayacakları Sarıyer maçını kazanmak istediklerini söyledi.
Sarı-Siyahlı ekibin Asbaşkanı Aykut Adıyaman, Ziraat Türkiye Kupası 4.Eleme müsabakasında Çarşamba günü saat 13.30’da deplasmanda Amed Sportif Faaliyetler ile karşılaşacaklarını dile getirdi.
Takım olarak öncelikle lige ağırlık verdiklerini belirten Asbaşkan Aykut Adıyaman, “Sarıyer ile önemli bir maç oynayacağız. Bu maçı kazanmak istiyoruz. Takımımıza güveniyoruz. Sarıyer deplasmanında taraftarlarımızda yanımızda olacak. Taraftarlarımızın desteği ile Adana’ya 3 puanla döneceğimize inanıyoruz” şeklinde konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya