U 14 Gelişim Ligi Play-Off 1.Tur karşılaşmasında Adana Demirspor bugün Fatih Karagümrük ile karşılaşacak. Zorlu mücadele Konya Selçuklu Belediye sahasında oynanacak ve 12.00’de başlayacak. Bu maça gelene kadar lig sürecini çok başarılı bir şekilde tamamlayan Adana Demirspor’un hedefi Türkiye şampiyonu olmak.
Antrenörlük yaşamında ikinci kez Adana şampiyonluğunu elde eden Antrenör İlhan Aydoğdu, oyuncularına teşekkür etti. Aydoğdu, “Güzel bir jenerasyonumuz var. Şimdi önümüzde 1.Tur maçında Karagümrük karşısına çıkacağız. Oyuncularıma güveniyorum. Zoru başaracağız. Adana Demirspor’u Türkiye şampiyonluğuna taşımak istiyoruz.” dedi.(5 Ocak)



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü