Adana Demirspor Süper Lig’in 33. Haftasında Corendon Alanyaspor’u ağırladı. Maçın başından sonuna kadar çok iyi bir mücadele örneği gösteren Mavi-Lacivertliler rakibini 4-2 yenmeyi başardı. Böylelikle 60 puan yapan Şimşek, Avrupa’ya bir adım daha yaklaşmış oldu. Karşılaşmanın ardından ise hem tribünde hem de saha içinde büyük coşku yaşandı.
Hakemin bitiş düdüğü ile birlikte Başkan Murat Sancak, Başkanvekili Metin Korkmaz, Sportif Direktör Muhammed Türkmen teknik heyet ile adeta sarmaş dolaş oldular. Basın mensuplarına da bir başka değişle Avrupa pozu da vermiş oldular. Diğer taraftan da futbolcular tribünlere gidip galibiyet mutluluğunu birlikte yaşadılar.(5 Ocak)



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü