Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Taraftarlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Ali Gönlü, Pazar günü saat 14.00’de Tarsus Şehir Stadında oynayacakları Isparta maçı ile taraftarları ile kucaklaşacaklarını söyledi.
Ligde ikinci yarının ilk maçında deplasmanda Kepez maçını kazanarak büyük bir moral kazandıklarını dile getiren Sarı-Siyahlı ekibin Taraftarlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Ali Gönlü, “Bu başarımızı Isparta müsabakasında da sürdürmeyi hedefliyoruz. Taraftarlarımızın desteği ile kazanacağımıza inanıyoruz” dedi.
Halkın takımı olarak mücadelelerine dur-durak bilmeden devam ettiklerine dikkat çeken Taraftarlardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Ali Gönlü, “Pazar günü herkesi yanımızda görmek istiyoruz. 90 dakika sonunda galibiyetin sevincini hep birlikte yaşayacağız” diye konuştu.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”