Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Teknik Direktörü Ali Asım Balkaya, ligde ikinci yarı öncesi işi sıkı tutuyor. 19 Ocak Pazar günü saat 14.00’de deplasmanda oynayacakları Kepezspor karşılaşmasına takımını en iyi şekilde hazırlayan Teknik Direktör Ali Asım Balkaya, ligde ikinci yarıya 3 puan ile başlamak istiyor.
Devre arasını en iyi şekilde değerlendirdiklerini anlatan Sarı-Siyahlı ekibin Teknik Direktörü Ali Asım Balkaya, “Takımımızda moraller yerinde. Her şeyimizle ikinci yarıyı düşünüyoruz. En önemli maç en yakın maçtır. Öncelikle Kepez maçına odaklandık. Bu maçı kazanmak için elimizden geleni yapacağız” diye konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya