Adana İşitme Engelliler 2007 Kulübü, Karabük’te düzenlenen Türkiye Şampiyonasında Adana’yı başarıyla temsil etti.
Önümüzdeki yıllara hazırlık olarak kadro yapıldığını söyleyen Fahri Antrenör Zülfikar Burunsuz amaçlarının, bütün sporculara yardımcı olarak başarılı olmalarını sağmak olduğunu söyledi. Burunsuz, kadrolarından İşitme Engelli Milli Takıma çağrılacak sporcuların da olduğunu söyledi.
Adana İşitme Engelliler Başkanı Burcu Pişkin de, Karabük’te Türkiye Şampiyonası’na katılan sporculara eşlik ederek onlara destek verdi.

ÇUKUROVA PRESS


Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Bu gecenin adı; Vefa ve gurur!
Sarıçam’da Unutulmaz Gece