Adana Demirspor, Bitexen Antalyaspor karşılaştığı karşılaşmayı kazanarak, galibiyet hasretine son verdi.
6 hafta sonra galibiyet alan Mavi-Lacivertli takımda yolların ayrılması beklenen Badou Ndiaye, Belhanda ve M’Baye Niang kadroda yer almadı. Bu isimlerin haricinde sakatlığı devam eden Ertaç Özbir, Gravillon, Rodrigues ve Balotelli de kadroda yer almadı. Bu isimlerin dışında Dorukhan Toköz ve Svensson da kadroda yer almadı.
Mavi-Lacivertli takım birçok oyuncusundan yoksun çıktığı Antalyaspor karşılaşmasını Akintola ve Emre Akbaba’nın golleri ile 2-1’lik skorla kazandı.



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0