21 Ağustos Pazartesi günü Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanacak olan Ankaragücü-Adana Demirspor karşılaşması için deplasman yasağı getirildi.
Ankaragücü’nün maçlarını oynadığı Eryaman Stadı’nın zemininin futbol oynamaya elverişli olmaması sebebiyle karşılaşma İstanbul’da oynanacak. İstanbul İl Güvenlik Kurulu’nun kararına göre; Ankaragücü-Adana Demirspor maçına Mavi-Lacivertli taraftarlar alınmayacak. Karara tepki gösteren Adana Demirspor taraftarları, sosyal medyadan tepki gösteriyor.
Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanacak karşılaşmanın biletleri 100 TL’den satışa sunulurken, Adana Demirspor taraftarları stada alınmayacak.



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü