Adana demirspor’un altyapısı yeni sezona ‘merhaba’ dedi. Önceki gün Adana Demirspor tesislerinde U 17 ile 19 toplandı. Antrenörlerin yaptığı konuşmaların ardından ilk idmanlar yapıldı. Sıcağa rağmen yapılan antrenmanlar teknik heyeti memnun etti. Nedeni ise oyuncuların hazır gelmesi idi.
ALİ YILMAZ YÖNETİMİNDE
U-19 Takımı 2022-2023 futbol sezonunun ilk çalışmasını teknik sorumlu Ali Yılmaz nezaretinde gerçekleştirdi. Tesislerde gerçekleşen ilk antrenmana tüm sporcular katıldı. Hazırlıklar yarından itibaren her gün çift antrenmanla devam edecek
ARMAN BOZKAYA YÖNETİMİNDE
U 19 ile birlikte U-17 Takımı da 2022-2023 futbol sezonunun ilk çalışmasını yaptı. Teknik sorumlu Arman Bozkaya nezaretinde gerçekleştirdi. Antrenman öncesinde Altyapı Sorumlu Özgür Zengin futbolcularla toplantı yaparak yeni sezon öncesi başarı dileğinde bulundu.(5 Ocak)



“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6