2.Futbol Ligi Beyaz Grupta mücadele eden Adana 01 Futbol Kulübü, deplasmanda Şanlıurfaspor’a konuk oldu. Sarı-Siyahlı ekip, Şanlıurfaspor’u 2-1 yenerek moral buldu.

Adana 01 Futbol Kulübü, 10.dakikada Fatih Özkan’ın golü ile karşılaşmada 0-1 öne geçti. Sarı-Siyahlı ekip, 30.dakikada Denizhan Taşkan’ın golü ile farkı ikiye çıkardı: 0-2. Karşılaşmada ilk yarı Adana 01 Futbol Kulübü’nün 2-0’lik üstünlüğü ile kapandı.
Ev sahibi Şanlıurfaspor, 47.dakikada Çınar Tarhan’ın golü ile farkı bire indirdi: 1-2. Geride kalan dakikalarda başka gol olmayınca 2-1’lik skorla gülen taraf Adana 01 Futbol Kulübü oldu.

YILDIRIM İLK SINAVINA ÇIKTI
Ömer Faruk Mahir’in ayrılması ile Adana 01 Futbol Kulübü’nde teknik direktörlüğe getirilen Mehmet Yıldırım, ilk sınavına çıktığı maçı kazanarak galibiyetle başladı.
SIRADA KASTAMONU VAR
Bu arada, Adana 01 Futbol Kulübü, 1 Mart Pazar günü saat 15.00’te Ali Hoşfikirer Stadı’nda Kastamonuspor ile karşılaşacak.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya