Sezon ortasında görevinden istifa eden Murat Sancak, Adana Demirspor başkanlığına geri döndüğünü açıkladı.
Adana Demirspor’da sezon ortasında görevi bırakan Murat Sancak, başkanlığa geri döndü.
Yönetim listesini paylaşan Sancak; “Yeni yönetim kurulumuz hayırlı uğurlu olsun, mücadeleye devam, hep birlikte oyunları bozacağız, hevesler kursaklarda kalacak.” ifadelerini kullandı.
Murat Sancak’ın yönetim kurulu şu şekilde




başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0