2.Futbol Ligi Beyaz Grupta mücadele eden Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü, deplasmanda Beykoz Anadolu’ya konuk oldu. Sarı-Siyahlı ekip, Beykoz Anadolu ile 1-1 berabere kaldı.

Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü, 33.dakikada Sedat Şahintürk’ün golü ile maçta 1-0 öne geçti. Karşılaşmada ilk yarı bu sonuçla tamamlandı. 55.dakikada Beykoz Anadolu, O.Papaker’in golü ile durumu eşitledi: 1-1. Geride kalan dakikalarda başka gol olmayınca müsabaka 1-1 bitti.

Bu arada, Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü, 6 Nisan Pazar günü saat 15.00’de Ali Hoşfikirer Stadı’nda İskenderunspor ile karşılaşacak.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya