Adana 01 Futbol Kulübü Asbaşkanı Recep Kılıç, Pazar günü deplasmanda oynayacakları kazanazda kazanacaklarını dile getirdi.
Üst üste kazandıkları galibiyetleri Play-Off ile bütünleştirdiklerini anlatan Asbaşkan Recep Kılıç, “Başkanımız Menderes Kutlu ve yönetim kurulu üyeleri olarak büyük işler başardık. Takımımızı kutluyorum. Her daim yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkürler. Birlik ve beraberlik içerisinde birinci lige adım adım ilerliyoruz” dedi.
Sarı-Siyahlı ekibin Asbaşkanı Recep Kılıç, belediye başkanları, milletvekilleri, sivil toplum örgütleri, iş insanları ve tüm Adana’lıları Play-Off öncesi takımlarına destek olmaya çağırdı.
Kılıç, “Kentimizin yükselen değeriyiz. Futbolda tek umuduyuz. Şimdi kenetlenme zamanıdır” diye konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya