2.Futbol Ligi Beyaz Grupta mücadele Adana 01 Futbol Kulübü, Ali Hoşfikirer Stadı’nda İskenderunspor’u konuk etti. Sarı-Siyahlı ekip, İskenderunspor’u 2-0 yendi.
Üst üste kazandığı maçlarla taraftarlarının yüzünü güldüren Sarı-Siyahlı ekip, ligin bitimine iki hafta kala Play-Off biletini cebine koydu.,

Adana 01 Futbol Kulübü, 12.dakikada Samet’in golü ile maçta 1-0 öne geçti.35.dakikada Sarı-Siyahlı ekip, Denizhan Taşkan’ın golü ile durumu 2-0’a getirdi. Maçta ilk yarı böyle sona erdi. Müsabakanın ikinci yarısında gol sesi çıkmadı ve maçı da ilk yarıda attığı gollerle Adana 01 Futbol Kulübü, 2-0 kazandı.

Bu arada, Adana 01 Futbol Kulübü, 19 Nisan Pazar günü saat 15.00’de deplasmanda Erzincanspor ile karşılaşacak ve ardından ligin son haftasını bay takım olarak geçirecek.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya