
Adana Demirspor’da uzun yıllar yöneticilik yapan Ramazan Çimen uzun zamandır gitmediği Adana Demirspor maçlarına yeni oluşan yönetim sonrası ilk kez geldiği Manisa maçından mutlu ayrıldı.

Ramazan Çimen Bir dönem Adana Demirspor’da Teknik sorumlu olarak görev yapan Mustafa Uğur ve Adana Demirspor’a gönül vermiş oğlu Efe ile maça gelerek 333 sonrası gelen galibiyeti sevinçle kutladı.,

Halen Yüreğir Demirspor kulüp başkanı Ramazan Çimen, Yeni oluşum olunca Maça geldim. Sanki Ayağım uğurlu geldi. Gönül verdiğim takımıma taraftarlarımız destek vermeli tekrar takımımızı ayağa kaldırmamız lazım. Dostumuz Teknik Direktör Mustafa Uğur’a da teşekkür ederim dedi



Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Sporun birleştirici gücü…
Sarıçam’da Unutulmaz Gece
Masterlar Yüzme Şampiyonası’nda Madalya Kazanan Akademisyenlerden Rektör Beriş’e Ziyaret