Anadolu Gazeteciler ve Spor Yazarları Derneği Adana Şube Başkanı Mustafa Boz, 2026 yılını kutlayarak, bir mesaj yayınladı.
AGSYD Adana Şube Başkanı Boz, “Sevinçleriyle, üzüntüleriyle bir yılı daha geride bırakırken; yeni bir yıla, yeni güzellikler, yeni hedefler ve daha güzel yarınları umut ederek karşılayacağımız bir yıl olmasını temenni ederim. Çok zorlu geçen bir yılı geride bıraktık. Umarım 2026 bereketiyle gelir.
Bu duygu ve düşüncelerle, yeni yılın tüm insanlığa barış, esenlik, huzur ve mutluluk getirmesini, birlik ve beraberlik anlayışımızın daha da pekişmesini temenni ediyor, yeni yılı kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.”



Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Sporun birleştirici gücü…
Sarıçam’da Unutulmaz Gece
Masterlar Yüzme Şampiyonası’nda Madalya Kazanan Akademisyenlerden Rektör Beriş’e Ziyaret