Anadolu Gazeteciler ve Spor Yazarları Adana Şube Başkanı Mustafa Boz, Kurban Bayramını kutlayarak, bir mesaj yayınladı.
AGSYD Adana Şube Başkanı Boz, “Kurban Bayramını büyük bir ümit ve heyecanla idrak ediyoruz. Ülkemizin acıdan, kederden sıkıntıdan uzak, huzur içinde bir bayram geçirmesini temenni ediyorum” diyerek sözlerini şöyle sürdürdü: Bayramlar sevgi, saygı ve kardeşlik duygularımızın çoğaldığı, toplumsal barışın ve huzurun pekiştiği, yüzlerin güldüğü ve herkesin ortak duygularda birleştiği mübarek günlerdir. Bayramlar, kucaklaşma ve kenetlenme günleridir. İhtiyacı olanlara, yokluk içinde bulunanlara sahip çıkma, yardım eli uzatma günleridir.
Herkesin yüzlerin güldüğü ve herkesin ortak duygularda birleştiği, huzur veren Mübarek Kurban Bayramı’nı en kalbi duygularla kutluyor, İslam Âlemine ve tüm İnsanlığa huzur ve mutluluk getirmesini Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum.
Kurban Bayramımız kutlu olsun.



Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Bu gecenin adı; Vefa ve gurur!
Sarıçam’da Unutulmaz Gece